Ale cyrk!







Przed Państwem najsłynniejsza grupa cyrkowa świata! Zapraszamy na zapierające dech w piersiach akrobatyczne show! Poznajcie grupę śmiałków, która potrafi zaprzeczyć prawom grawitacji!

Tak oto witają nas twórcy gry ALE CYRK!


Dalej jest jeszcze bardziej ciekawie, a wzrost adrenaliny gwarantowany.


W grze Ale cyrk! zadaniem graczy jest zaprezentowanie skomplikowanych układów akrobatycznych. Aby tego dokonać, muszą oni układać drewniane klocki z postaciami akrobatów jeden na drugim. Każdy z układów jest zapisany na kartach.

Zmysł równowagi i precyzja ruchów są w cyrku na wagę złota, nie można więc strącić wieży akrobatów.

Kto pierwszy wykona 7 niepowtarzalnych układów, ten wywoła burzę oklasków i wygra rozgrywkę!

Co znajdziemy w pudełku?

- 3 areny cyrkowe
- 9 drewnianych klocków - akrobatów
- 53 karty z układami akrobatycznymi
- instrukcja


Jak grać?

W grze może brać udział od 2 do 4 graczy w wieku 6+. Na środku stołu rozkładamy wszystkie areny cyrkowe. Każdy z graczy otrzymuje po 4 karty z układami. Każdy gracz trzyma je w taki sposób aby inni nie mogli zobaczyć jakie układy się na nich kryją. Pozostałe karty układamy w stos.


Gracz w swojej turze może wybrać jeden klocek, który nie znajduje się na arenie i postawić go na pustej arenie lub na istniejącej już wieży z klocków bądź też wziąć element stojący na arenie (pojedynczy klocek bądź część lub całość wieży z klocków) i przełożyć go na szczyt innej wieży z klocków lub na pustą arenę.

Przy przenoszeniu klocków należy pamiętać o kilku regułach:
- przenosząc wieżę z klocków robimy to trzymając za jeden klocek i tylko jedną ręką
- klocki muszą być stawiane w pozycji pionowej - nie obracamy ich do góry nogami
- klocki nie muszą być stawiane idealnie równo tzn. krawędź podstawy jednego klocka nie musi dokładnie, równo, idealnie przylegać do górnej krawędzi drugiego klocka
- nie można cofać ruchu poprzednika
- jeśli gracz upuści klocek lub strąci wieżę z klocków, jego tura kończy się. Toż to zmysł równowagi i precyzja ruchów są w cyrku na wagę złota, nie można więc strącić wieży akrobatów. Klocki, które spadły wędrują na miejsce wokół aren a sam gracz traci jedna ze swoich odkrytych kart i traci kolejkę.


Z kolei karty z układami dzielą się na 4 rodzaje, a każdy z nich pokazuje w jaki sposób należy ustawić klocki z akrobatami...

Klocki z trzema postaciami pokazanymi na karcie muszą znajdować się na arenie we wskazanym kolorze. Ich kolejność na wieży nie ma znaczenia oraz w wieży mogą znajdować się również inne klocki.


Klocki z dwiema postaciami pokazanymi na karcie muszą stać jeden na drugim w kolejności identycznej jak na karcie. W wieży mogą znajdować się inne klocki ale nie mogą one znajdować się między postaciami wskazanymi na karcie. Kolor areny, na której ma stać wieża nie ma znaczenia.


Klocki z trzema postaciami pokazanymi na karcie muszą stać na wieży we wskazanej kolejności, przy czym mogą między nimi znajdować się inne klocki. Kolor areny bez znaczenia.


Klocek z postacią wskazaną na karcie musi znajdować się we wskazanym miejscu na wieży. Inne postacie oraz kolor areny są bez znaczenia.


Gracze przekładają klocki z miejsca na miejsce do momentu, aż układ klocków wieży spełni warunek pokazany na karcie któregokolwiek z graczy. Gracz ten krzyczy Ale cyrk!. Wszyscy wspólnie sprawdzają czy układ rzeczywiście się zgadza. Jeśli tak, gracz dobiera nową kartę. Kto pierwszy wykona 7 niepowtarzalnych układów, ten wywoła burzę oklasków i wygra rozgrywkę!


Zapraszamy do cyrku!

ALE CYRK!

Prześlij komentarz

0 Komentarze