Bacówka Radawa SPA - idealne miejsce na wakacje z dziećmi

Jakiś czas temu, a dokładniej w pierwszy weekend wakacji miałam okazję poprowadzić warsztaty dla dzieci w cudownym otoczeniu zieleni, pachnących ziół. Magiczny czas bowiem warsztaty te odbywały się nie gdzie indziej jak w najprawdziwszej szklarni. Warsztaty, podczas których wspólnie z dzieciakami troszkę poeksperymentowaliśmy ;)

Dokładnie tydzień temu powróciliśmy w to wspaniałe miejsce. Tym razem jednak odrobinę poszaleć a jednocześnie odpocząć i naładować akumulatory. Czy nam się to udało okaże się na końcu posta ;)

W otoczeniu lasu, wody, świeżego powietrza, zieleni znajduje się idealne miejsce stworzone dla rodzin z dziećmi... Bacówka Radawa Spa.
Nasza rodzinka nie ma wielkich wymagań, jeśli chodzi o podróżowanie, jedyne to by być razem i wspólnie odkrywać nowe miejsca. Bacówka to zarówno hotel jak i urocze, klimatyczne domki. Z racji, iż jest nas spora gromadka wybraliśmy jeden z domków. Na miejscu już od pierwszego spojrzenia wiedzieliśmy, że to będą wakacje życia. Weszliśmy do domku i poczuliśmy się jak w domu. Baaaa... nawet lepiej bo tutaj nie musiałam sprzątać, gotować ani prać.

Zarówno hotel jak i domki są absolutnie pod każdym względem dostosowane do potrzeb dzieci. Wszystko tam jest zrobione z myślą o małych gościach. Już na powitaniu, podczas odbioru kluczy, miła Pani recepcjonistka zajmuje się naszymi dziećmi, wręczając im paszporty, opowiadając przy tym, że należy w nim zbierać pieczątki, by na koniec otrzymać niespodziankę. Rewelacyjny pomysł! Dziecko podczas pobytu ma za zadanie zbierać pieczątki za wizyty w różnych zakątkach Hotelu: Spa, Sali Kinowej, Sali Zabaw, czy chociażby restauracji. Magiczne pieczątki dzieciaki dostawały w recepcji, gdzie specjalnie dla małych gości przygotowany jest specjalny podest.

Pogoda nam dopisała ale w razie deszczu, czy w momencie, w którym rodzice chcieliby mieć chwilę wytchnienia, chwilę tylko dla siebie (choć w naszym przypadku to nie możliwe ze względu na najmłodszego członka rodziny) możemy "oddać" dzieci pod wspaniała opiekę pań animatorek, które doskonale wiedzą w jaki sposób zająć dzieciaki. Oprócz tego dzieciaki mogą zaszaleć w sali zabaw czy też w pokoju Lego wypełnionym po brzegi klockami lego posegregowanymi kolorystycznie.

Codziennie wszystkie dzieci zapraszane były do sali kinowej na wieczorny seans w bardzo wygodnych fotelach sako. Coś nowego, coś innego. Dzieciakom bardzo się podobały takie wieczory.

Moje dzieciaki ogrom czasu spędziły na podgrzewanym basenie znajdującym się tuż obok hotelu. Najchętniej nie wychodziłyby z wody. Ale niestety przerwy na lunch czy obiad były obowiązkowe dla wszystkich ;) Do naszej dyspozycji był brodzik, w którym szalały wszystkie młodsze dzieciaki oraz basen o głębokości 1,3-1,7, w którym to pływały młodsze pod okiem rodziców, starsze dzieci oraz rodzice.

Skoro już wspomniałam o przerwach na lunch czy kolacje, to droga na nie zawsze wydłużała się nam o zabawę na placu zabaw.

A samo jedzenie i miejsce, gdzie napełnialiśmy nasze brzuchy do pełna zasługują na ogromne brawa! Pierwszy raz widziałam na oczy restaurację, w której nikomu nie przeszkadzają biegające i bawiące się dzieci. Największą atrakcją dla dzieci był przygotowany z myślą właśnie o nich Kącik Małego Smakosza, w którym to znajdowały się prawdziwe rarytasy. Jedzenie tak pyszne, zróżnicowane, świeżo wyciskane soki... moje dzieciaki wróciły z wagą +2kg ;) Po napełnieniu brzuszków dzieciaki jeździły autkami czy też bawiły się w kącikach zabaw, a rodzice na spokojnie mogli dokończyć śniadanie czy obiad.

Wśród atrakcji jakie czekają tu na dzieci jest również karmienie owiec i króliczków. Te drugie zwłaszcza skradły serca moich maluchów. Odwiedzały je codziennie.

Istnieje również możliwość wypożyczenia rowerów i zrobić sobie wspólną przejażdżkę po okolicy (ścieżki rowerowe są świetnie przygotowane) a także wypożyczyć kajaki i spróbować swoich sił na pobliskiej rzece.

Oprócz odkrytego basenu na terenie bacówki znajduje się również Strefa relaksu z podgrzewanym basenem, jacuzzi, sauną, balią z gorącą wodą i strefą masażu. Nam zwyczajnie brakło czasu aby z tych atrakcji skorzystać. Może, gdyby pogoda nam nie dopisała...

Bacówka to pierwszy hotel 4 gwiazdkowy stworzony specjalnie dla dzieci. I nie skłamię, gdy napiszę... dzieciaki mają tutaj raj!

To były bardzo udane wakacje... kto wie... może kiedyś tu wrócimy ;)