Koduj i szyfruj z PUS







Jakiś czas temu pokazałam Wam prawdziwy hit jeśli chodzi o naukę kodowania dla dzieci wczesnoszkolnych (ale i bystry przedszkolak chętnie "rozprawi się" z zadaniami). Kto przegapił wpis, zapraszam TUTAJ. Dziś pokażę Wam drugą część, która ukazała się już chwilę temu... ale brak wolnego czasu, czwórka dzieci w domu 24/dobę... chyba rozumiecie?


Nie mniej jednak książeczki z kodowaniem świetnie zdały egzamin w tym trudnym i dziwnym dla nas wszystkich czasie. Poziom zadań jest wysoki, a zadania są różnorodne i ciekawe.




Koduj, szyfruj pokazuje, że kodowanie wcale nie musi być skomplikowane. Zadania w książeczce ułożone są zgodnie z zasadą stopniowania trudności... od łatwiejszych do trudniejszych. Dzieci nie muszą rozwiązywać ich po kolei, mogą wybierać te, które są dla nich ciekawe i które przyciągają ich uwagę.

Wśród zadań są m.in. zadania oparte na odszyfrowaniu ukrytych nazw, wyszukiwaniu liczb w układzie współrzędnych, odszukiwaniu kodów kolorystycznych, odczytywaniu współrzędnych geograficznych czy odkodowaniu nazw według kodów kolorystyczno-graficznych. Sami widzicie... jest MOC!




Wspominałam już o moich przedszkolakach? Większą część zadań potrafią rozwiązać i to kolejny dowód na to, że warto pracować z dzieckiem w domu. Moje przedszkolaki bowiem często rozwiązują różne ćwiczenia z kodowaniem w roli głównej. Stawiam na ich rozwój, na logiczne myślenie, lepszą koncentrację i pamięć. Taki rozwój gwarantuje nam zabawa z PUSami.




Nauka przez zabawę to jest to! Czekamy na kolejną część kodowania i szyfrowania.

Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania

Prześlij komentarz

0 Komentarze